ویار تکلم

آخرین مطالب

انتقام منصفانه!

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

«اجازه! این اول جوش بوده، بعدش دست و پا درآورده»! و صدای کَرکننده‌ی خنده به هوا بلند شد. سر بلند کردم که ببینم چه شده. یک انگشت اشاره نزدیک به صورت‌م و بیست‌وسه گوساله‌ی خندان را دیدم که به من نگاه می‌کنند. تا شب فکر انتقام یک لحظه رهام نمی‌کرد و بالاخره تصمیم گرفتم.‌ شب، نوبت انتقام‌گرفتن من بود. درِ اتاق را بستم و خودم و خودش تنها ماندیم. من و سوزنی که باید انتقام تک‌تک آن خنده‌ها را از جوش‌هام می‌گرفت!

  • ویار تکلم

جوش جوانی

نظرات (۳۱)

  • آقایِ ریقو
  • نکنید. بدتر میشه. عفونی میشه.
    ای بابا :(
  • دردنوشته های جوانی ام
  • با ماست  + خیار + جوانه گندم اسیاب شده
    از صورت خود انتقام.گیر !
    نه با سوزن!
    والاع
    خاعک تو سرت!!چرا میترکونی جوشاتو؟!!
    +ناراحت نباش عزیزم:))در دهن مردمو نمیشه بست
  • پرتقالِ دیوانه
  • چه چندشناک
  • دلارام 🌻
  • ;((غمین شدم؛(
    این جوش ها را با روش های عاقلانه تر و غیر سادیسمی تری هم میشود درمان کرد .. هرچند به نظرم درمان اصلی آن است که نظر دیگران آنقدر ها برایمان مهم نباشد که دست به سوزن شویم !
     حرفم جنبه نقد داشت نه توهین 

    :)
  • دلارام 🌻
  • با سوزن ولی جوشاتونو میترکوندین؟؟؟؟!!!
  • ژوکر تنها
  • انتقام منصفانه ایست :)
  • آقای ژاندارم
  • :|
  • گمـــــــشده :)
  • خودمم از اونایی هستم که جوش زیاد می زنم
    برای دخترا سخت تره که
    ولی اصلا نمی تونم تصور کنم با سوزن افتادی به جون جوش هات
    :|
  • فرید صیدانلو
  • افکار مازوخیستی که من عاشقشم
    اقااا اقااااااااا من عاشق این وبم. :))
    رفیق زنده باشی و همبشه چیزایی که توذهنمه و توانایی بیانشو ندارم رو بیان کنی
    آخی
  • پرتقالِ دیوانه
  • هر صبح هم یه لیوان آبجوش عسلو و آبلیمو کارساز بود واسه من :دی
  • پرتقالِ دیوانه
  • آقا حالا شاید اصن خودشو نمیگه که :/ فقط یه داستان توی مغزشو میگه :دی چقدر همه زود نسخه میپیچین:/
  • خانوم لبخند :)
  • وای :|
  • خانوم لبخند :)
  • بعد یه سوالی که پیش میاد اینجا اینه که، شمایی که حرف دیگران واسه جوشاتون انقد براتون مهمه، چرا اینجا واسه حرف و نظر مخاطباتون تره هم خورد نمیکنید؟! 
    نتیجه گیری : شخصیت داستان فردی غیر از شماست:/
    چه تراژدی عمیقی برای یه جوش ساختی!! :)))
    یکی از دلایلی که سیکل تولید جوش در بدن شروع میشه! 
    قوه جنسی است! و بعد سرکوب کردنش موجب این میشه.
    زیادی توی نخ مسایل جنسی هستی و برای همینه میزنه بالا!
    سعی کن دوری کنی از این فکرا و حد حشرت رو بیار پایین.
  • رشته خیال
  • خوندن کامنت ها از خود پست خیلی لذت بخش تر بود :)))))))
  • یه ادم معمولی..
  • اخی جوش های بدبخت و فلک زده
    یک اینکه تمام سعی رو بکنید دشت نزنید وگرنه جاش میمونه
    دوم اینکه اگر واقعا میخاید با سوزن بیفتید جونشون حداقل از سوزن استریل استفاده کنید.
    سرنگ از داروخانه بگیرید و از سوزنش استفاده کنید تا حداقل عفونی نشه.
    سوزن سرنگ انسولین نازکه خوبه
    الهی:(
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    عه! دادا چرا دخترنه انتقام میگیری عاخه؟؟!!!

    من جای شما بودم بعد از زنگ ابتدا میرفتم سراغ همون انگشت اشاره نزدیک به صورت و جوری از شیش جا میشکستمش که بیست و سه گوساله ی خندان از بلایی که قراره در آینده ای نزدیک سرشون بیارم به بیست و چهار گوساله ی گریان تبدیل میشدن (آقای انگشت اشاره رو هم حساب کردم)

    اگر میدیدم کافی نبود و دلم هنوز خنک نشده یکی یکی میرفتم سراغ بیست و سه تا گوساله ی مذکور و....
    مسخره کردن دیگران کار یه مشت آدم بیشعوره! همونایی که شما بهشون گفتین گوساله های خندان...
  • مدیر داخلی
  • مدیریت محترم وبلاگ/ وبسایت

    با سلام مستدعی است در صورت امکان آگهی ذیل را در معرض مشاهده خوانندگان خود قرار دهید. از لطف شما بی نهایت سپاسگزاریم.

    یک موسسه فرهنگی جهت تصدی پست مدیریت داخلی خواهان همکاری فردی با مشخصات ذیل می باشد:

    1-    جنسیت خانم

    2-    فوق العاده صادق و درستکار

    3-    فوق العاده با انرژی

    4-    هوش و استعداد یادگیری بیشتر از عموم افراد

    5-    تسلط به نرم افزار آفیس/ فتوشاپ/ ایندیزاین

    6-    آشنا به طراحی وب با وردپرس

    7-    توانایی انجام وظایف چند گانه به طور همزمان

    8-    آشنایی با مستند سازی

    9-    قدرت بیان و روابط عمومی عالی

    10-                       منظم، دقیق و مسئولیت پذیر

    11-                       داشتن توان مدیریت د ر یک مجموعه کوچک

    12-                       میل به یادگیری و پیشرفت

    13-                        داشتن حداقل سه سال سابقه کار مرتبط

     

    لطفا واجدین شرایط رزومه خود را به آدرس ذیل ایمیل نمایند:

    bestjobsir@gmail.com

  • آقای خوش فکر
  • یادم باشه این جمله رو در جواب ملت بگم ، صدالبته با ذکر منبع !!!
    الان یکی داره درمیاد که خداخدا می کنم تا صبح شعبه ی جدیدی باز نکنه ، یا به قول شما دست و پا در نیاره D:
    +چرا فیلتر ؟!
    به نظرم چندش نیست...
    خیلی هم دوس داشتنیه حتی
    منم راهنمایی و دبیرستان پدر صورتمو دراوردم... و بقیه فکر می کردن مریضم... :/ ولی الان یاد گرفتم هر جوش چطوری باید در بیاد که جاش نمونه... 
    تخصص منحصر بفردیه برا خودش... مشاوره میدم الان حتی :))))
    :((
    اصلن منصفانه نیست... گناه ِ جوش چیه این وسط :( :دی
  • فاطمه (خط سوم)
  • با سوزن؟؟!!!!!
    به متخصص پوست مراجعه کنید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">