ویار تکلم

آخرین مطالب

این پیراهن چند؟

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

میزان چانه‌زنی من در هنگام خرید رابطه مستقیمی با اخلاق فروش‌نده دارد. گاهی شده به خاطر هزار تومان آن‌قدر چانه زده‌ام  که خودم هم خسته شده‌ام و آخرش هم بدون خرید بیرون آمده‌ام و گاهی هم بدون حتی پرسیدن قیمت و این که باید خودم کارت را بکشم، کارت اعتباری را تحویل داده‌ام. داشت با تلفن حرف می‌زد که با دست اشاره کرد، یعنی خودم کارت را بکشم و بعدش با حسرت به آن طرفِ خط گفت آخر من، توی این شهر دَرَن‌دَشت به کی واسه پول رو بندازم؟ هنگام وارد کردن مبلغ، یک صفر بیش‌تر وارد کردم و تا آخر ماه، ناهار را از وعده‌ی غذایی‌م حذف کردم.

  • ویار تکلم

خرید لباس

نظرات (۶۳)

  • هانیه شالباف
  • فقط می‌تونم بگم ... عالی!
  • معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
  • واقعا خوندنشو دوست داشتم.حس خوبی داشت :-)
    وای..چه خوبه آدم از این کارا کنه :))
    واقعا؟ یا داستانه برا جذب و دلسوزی مردم؟
    فروشنده رو هوشمندانه جدا نوشتین؟
    آخرش کلید اسرار بود خخخ

    عمراً اگه چونه بزنم. جیرینگی پول میدم. نه ک مایه دارم خخخ
  • کمی خلوت گزیده!
  • احسنت...
    + جوان مردْ مردمی هستید شما :)
    باخوندن این پست یاد دوست شیمی دانم افتادم،انشالله هرجا هست سلامت باشه.
    احسنتم! 
    ولی احتمالاً ایشون شاگرد نبوده؟ یعنی این دستگاه کارتخوان که به حساب صاحب مغازه وصله! و اگه ایشون شاگرد باشه شما پولتون رو اشتباهی هدیه دادین :))
    چه انسان دوستانه
    احسنت
    آفرین 
    آخجون پست؛))
    کارت کشیدن خیلی باحاله؛)
    (کامنت بدون توجه به نکته اخلاقی والا همه گفتن دیگه)

    از هر دستی ببخشی با همون دست پس میگیری...

    آفرین...

  • آقای فِلینت
  • پرسیدن!
    نه پرسیدم قیمت؛)
    پاسخ:
    تصحیح شد، سپاس! 
    این از انفاق رد کرده.... ایثاره!!!!
    نمیدونم چی بگم!!!
    چه خوب :)
  • گمـــــــشده :)
  • من به این می گم جوگیری موقتی. بعدش که بی ناهار می شیم به چیز خوردن میفتیم.
    ولی قابل تحسینه.
    :))
    باید تو این موقعیت قرار بگیرم تا حس شما رو درک کنم.
  • طاهره ایرانی
  • امان از دلبستگی که همیشه مانع میشه ...
  • آقای خوش فکر
  • من اصلا حوصله ی چونه زدن ندارم ، حتی شده طرف گفته مثلا بیست هزار و دویست و پنجاه تومن ، من هم دقیقا همون رو وارد کردم !

    جمله ی آخر رو نتونستم هضم کنم ...
    خداوند یک در دنیا و صد در آخرت پاداش به شما عنایت می نماید
    ولی من همیشه بدون چونه زدن پولو تمام و کمال پرداخت میکنم که بعضی از فروشندگان گران فروش خجالت کشیده و اندکی تخفیف میده مثلا یه پنج تومنی از پولمو پس میده میگه اینو نمیخواد :D
    لبخند..
    اموزنده بود:))ممنون
    چقدر کارتون عالی بوده و پر ارزش :)))
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تبارک الله از این کامنتها 
    مگه میشه موقع خرید چونه نزنی؟؟؟؟؟=-O
    بعضی از دوستان چ چیزا نوشتن....
    خیلی قشنگ بود...هرچند...فکر نمیکنم وعده های ناهار طرف در یک هفته سر جمع پول زیادی برای بنده خدا بشوند....ولیییییی.....عالییییییی بوووووود...خسته نباشییییید.....
    اگر کسی واقعا اینکارو بکنه نهایت سخاوتمندی رو از خودش نشون داده:))
    و اینکه یه دل فوق العاده مهربون داره:))
    فوق العاده بود:))
    ولی دور از حقیقت:)(
    معامله خوبی با خدا کردین=)
    قبول باشه :)

    دنیای کوانتومی .. بی جواب نمیمونه ...
    این پست خیلی حس خوبی داشت....
    (:
    خوش به حالتون دل بزرگی دارین.
    یاعلی
  • مهدی نوروزی
  • عالی
    اومده بودم جواب کامنتو بدم،شوکه شدم!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    خب اینجا یه ایهام بزرگی نهفته اس!

    اینکه قیمت اولیه چند بوده موضوع بسی مهمی هست.

    مثلا 2000 ریال بوده و با افزودن صفر شده 20000
    یا 20000 بوده و با افزودن صفر شده 200000
    یا 200000 بوده و با افزودن صفر شده 2000000
    یا 2000000 بوده و با افزودن صفر شده 20000000
    یا 20000000 بوده و با افزودن صفر شده 200000000
    یا....

    میگم نکنه شما ازین حقوق نجومیای شیشلیک خور هستین؟!
    چقدر خووب ...
    چه پست دلنشینی
    خوشحالم از کشف وبلاگ شما
    سلام
    با این کار شما اون فروشنده اگر مبلغ رو مصرف کنه گناه کرده
    اگه ما پولی روی زمین پیدا کنیم آیا اجازه مصرفش و داریم؟
    مثلما خیر اجازه نداریم و حتی نمیتونیم بندازیمش صندوق صدقات
    این کار شما بنظر من اشتباه بوده
    اگر قصد کمک و در واقع سخاوتمندی داشتید بهتر بود به فروشنده میگفتین من به شما قرض میدم هر موقع داشتی پس بده
    اما شما الان یک مسئولیت بزرگ گذاشتی گردن اون بنده خدا
    روز بلاگ نویسی مبارک 
    کلا علاقه ای به قرار گیری توی اون لیست ندارم ... به هیچ عنوان
    واقعا ؟؟؟؟  
    ایکاش منم یک فروشنده بودم و شما میومدی مشتری من می شدی :)))))))) 
    ولی خداییش من از چونه زدن اصلا خوشم نمیاد . 
    والله من برای خرید عید وارد یه مغازه شدم بالای دویست تومن خرید کردم یارو وقت وارد کردن قیمت به دستگاه وسط کار یه دونه 1 اضافه زد مبلغ رفت بالای دو میلیون و از حسابم کسر شد . تا شب که دوباره به حسابم برگرده من بیدار بیدار کابوس می دیدم :))))))))))))))
  • آقای سوژه خوار
  • نکنه اون صفر رو برای ریال کردن تومن زده باشی؟
    اونو منم همیشه میزنم :(( :دی
    دم شما گرم.
    آیکن لبخند عمیق:)
    کلا حالیه..گاهی وقتا میاد
    گاهی وقتا نه
    چونه زدن
    اگر طرفش باشه حال میده البته
    سلام . کارتون عالی بود 
    ای کاش بیان نمیکردید اَجرش به فنا رفت (متاسفانه)
    کاملا رابطه ی مستقیم داره
    وای خدا جون!
    آفرین!
    حالا متوجه شد حتما؟
    چندباری ازین کارا انجام دادم حالا یذره متفاوت تر.. امیدوارم مشکل اون مغازه دار حل شه..
    چه گلی هستین شما :)
    پسرِ خووووووبم.. آخه!
    یعنی با فرض اینکه پیراهنه 120 تومن بوده باشه 1 و دویست کشیدی؟!
    سه ایکس لارجی شما پس حتما!!!!
    چقد سخت میگیرین شما! اومده یه کار خوب کرده حالا همه تلاشتونو بکنین نشون بدین کارش بد بوده! اگه فک میکنین کار بدیه شما انجامش ندین والا!
    چه کار قشنگی
    قلم خاص و متفاوت دارید.هم دوست داشتنی است وهم جذاب تبریک میگم.
    سخت ترین کار دنیا برام چونه زدنه ، هیچ وقت انجامش ندادم وقتی هم همراهم چونه میزنه من از مغازه میام بیرون ک اون فضا رو نبینم ! ی حس گنگ نسبت ب این کار دارم !!!


    ان شاءالله خداوند ب زندگی تون برکت بده...
  • خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
  • خیلیــــــــــی زیباااا
  • فرید صیدانلو
  • کاش بتونم ازین قبیل کارها کنم
    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این چقدر خوب بود... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">