ویار تکلم

کانال وب‌بلاگ در تلگرام:
https://t.me/zaerezari

آخرین مطالب

سیما بخواب که آمدنیوز بیدار است!

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ

گندش بزنند اوضاع این مملکت را که منِ دانش‌جویی که از اساس هیچ قرابتی با این موضوع ندارم، در دل امتحانات و گرفتاری‌ها باید بنشینم یک‌سری بدیهیات را توی این وبلاگ بنویسم که هر کودکی آن را می‌فهمد، ولی گویا مسئولین صدا و سیما و رسانه‌های جمهوری اسلامی تا ابد نمی‌خواهند نمی‌فهمند!

من نمی‌دانم این عزیزان کی ملتفت می‌شوند که در دنیای امروز هیچ خبری قابل سانسور و کتمان و قایم کردن نیست؟ کی می‌خواهند بفهمند دنیای امروز دنیای مهندسی اخبار است نه سانسور آن‌ها!

خب صدا و سیما خودش را به خواب می‌زند، رسانه‌های داخلی هم لال می‌شوند و در بحبوحه درگیری‌ها از تاثیرات کیوی بر پوست می‌نویسند. آمدنیوز هم از خالی بودن عرصه استفاده می‌کند و با انتشار اخبار دست اول در مدت پنج روز از هشت‌صد هزار ممبر به یک‌ونیم میلیون ممبر می‌رسد! مسئولین هول می‌کنند و به لطایف‌الحیلی آمدنیوز را از دست‌رس خارج می‌کنند. حرکتی که تنها پیام‌ش بغرنج بودن اوضاع است و از این کانال ضدانقلاب و مزدور، یک قهرمان می‌سازد!

جالب آن‌که حتی همین الان هم هیچ حرکت مثبتی از جانب صدا و سیما دیده نمی‌شود. رسانه‌های وابسته به نظام هم یا خودشان را به خواب زده‌اند، یا معترضین را اراذل و اوباش و اغتشاشات را شوخی می‌نامند.

خب بله! این غائله هم مثل فتنه ۸۸ احتمالا بعد از چند وقت می‌خوابد، ولی مسئله این است که حتما باید هزینه بدهیم؟!  حتما باید آشوب مملکت را بگیرد، چندنفر کشته شوند، مقدسات هتک شود و احساسات مردم جریحه‌دار شود تا فکری به حال آن کنیم؟! نمی‌شود با درایت و واقع‌بینی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای از این وقایع جلوگیری کنیم یا حداقل هزینه چنین فتنه‌هایی که تا ابد جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، به حداقل برسانیم؟!

چرا! احتمالا می‌شود. ولی بزرگ‌واران یا نمی‌فهمند، یا خودشان را به نفهمی زده‌اند!

  • ویار تکلم

آشوب

آمدنیوز

رسانه ملی

نظرات (۷)

  • دوست مجازی
  • این حرفت حقه!
    باید یه ساز و کار و امکان اعتراضات مدنی قانونی هم برای مردم فراهم بشه...لازم و ضروریه...باید یه جوری صف ضدانقلاب و مزدور از مردم ناراضی جدا بشه...
  • س _ پور اسد
  • هر دم از دستان مستان فتنه و غوغا به پاست

    کار ایران با خداست

    یاربی ادرکنی

    الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم.
    رسانه طوری خودشو به خواب میزنه. شما طور دیگه.
    حاجی بیدار شو. اینا فتنه نیست. مخالفت و اعتراض مردم به ظلمه. اگر جمهوری اسلامی کمتر دزدی و اختلاس و ظلم کرده بود الان مجبور نبود به قول شما مهندسی اخبار کنه!!
    @من
    تو که بیداری خوب نگاه کن! یا حداقل شیشه عینکت رو عوض کن! 
    اگه مشکلشون جمهوری اسلامی هست پس چرا پرچم کشور رو آتیش زدن؟ این دیگه چه صیغه ایه؟
    من میگم. این صیغه محرمیت تو و هم فکرای تو با باطبی ها و رجوی ها و بقیه وطن فروشا و خائناس

    یه چیزی علیزاده در مقایسه صدا وسیما با بی بی سی نوشته
    بهش یه نگاه بنداز
    «کارخانه پرهزینه تلید نارضایتی ملی»
    پاسخ:
    ایشالا وقت کنم می‌بینم :)
    @رضا
    پرچمو به خاطر این اتیش میزنن که علایم اسلامی روش داره. عده ی کسایی که با جنهوری "اسلامی" مخالفن کم نیس.
    شما هم بهتره یه نگاه به تعالیم دینیتون بندازین ببینین جایی بهتون اجازه ی سته بندی ادما و خاین و منافق و فلان خوندنشونو بر اساس دو تا جمله که اونم اصلا ارتباطی به بحث اسلام نداشته رو بهتون میده.
    اگر میده لطف کنین ایه اش رو اعلام بفرمایید که واسه مام قابل استناد باشه. به نظر میرسه دین شما خیلی اسون گیره. مام بگرویم به این دین!!

  • محمد حسین
  • علی رغم بیزار بودن از عملکرد رسانه میلی هیچ وقت راهکار و پیشنهاد قابل توجهی از طرف منتقدین دو آتشه این دستگاه ندیدم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">