ویار تکلم

آخرین مطالب

مداوا

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

این درد و بغض و حسرت و ماتم دوا کنید

این غم که کرده پشت مرا خم دوا کنید


یا کم بیاورید شکرخنده پیش من

یا خنده‌های تلخ مرا هم دوا کنید


از نیش و زهر زخم زبان گوش من پر است

بر گوش من نهاده دو مرهم دوا کنید


این گریه‌ها به خاطر طرد از بهشت نیست

حوا به من رسانده چو آدم دوا کنید


قلیان دوای عاشق ناکام مانده است

با دود و کام‌های دمادم دوا کنید


"غم می‌خورم که هیچ غمی نیست ماندگار"

غم بر دلم نهاده و این غم دوا کنید


بر جان من دعا و دوا کارگر نشد

اکنون نمانده راه به جز سم! دوا کنید...


*مصراع داخل گیومه از فاضل نظری

  • ویار تکلم

غزل

ویار تکلم

نظرات (۶)

این غم عشق است؟
پاسخ:
خیر. غم ایام امتحانات است.  D:
  • علی زیرایی
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنون D:
    در جواب غم ایام امتحانات است 
    اقرار به عشق راه به انکار میبرد D:
    پاسخ:
    حرف دهن ما می‌ذاری؟ D:
  • میرزا مهدی
  • مرگ موش هم جواب میده.... :D 

    پاسخ:
    البته قرص برنج باکلاس‌تره D:
    ویار 
    باز هم شعر بگو برایمان 
    پاسخ:
    من که شاعر نبیدم
    همین‌جور گه‌گاه یه چیزایی می‌گم  D:
    لطفا بیشتر از گهگاه یه چیزایی یگو D:
    پاسخ:
    D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">