ویار تکلم

آخرین مطالب

مردها گریه میکنند!

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

چه کسی گفته مرد گریه نمی‌کند؟ نمی‌دانم اما یقین دارم هرکسی که گفته هیچ وقت ام‌روز را ندیده‌است. السلام علی‌کم را خوانده و نخوانده پا شدم که اولین نفری باشم که از درِ مسجد خارج می‌شود تا گرفتار ترافیک! نزدیک در نشوم و احیانا وقت‌م هدر! نرود. پیرمرد تکیده‌ای جلوی در، جلوی‌م را گرفت و رو به جمع گفت: پسرم سرطانِ خون داره. تورو خدا...بغض امان‌ش نداد و زد زیر گریه. کنار در نشست و سر را بین زانوهاش قرار داد. مرد گریه می‌کند. اصلا مرد باید هم گه‌گاهی گریه کند. اما هیچ‌کس نباید اشک‌های یک مرد را ببیند. هیچ‌کس! مردی که بگذارد کسی گریه‌هاش را ببیند یعنی همه چیزش را باخته. همه چیزش را! کیف پول‌م را باز کردم و نگاهی به داخل‌ش انداختم. ام‌روز تنها روزی بود که در طول عمرم آرزو می‌کردم ای‌کاش پول‌دار می‌بودم. محتویات کیف‌م را خالی کردم و مثل او در کنار دیگر در نشستم و سرم را بین زانوهام گذاشتم. اشک‌های من بیش‌تر از اشک‌های او پول جمع می‌کرد!

  • ویار تکلم

فقر

نظرات (۱۶)

:'(
پروردگارا :(
؛(
مرد ها هم احساس دارند

لعنت به این دنیا
دقیقا من گریه دو مردی رو دیدم که همه زندگیشون رو از دست داده بودن و چه لحظه بدی بود برای من دیدن اشک دو کوهی ک به یکباره فرو ریختن...
  • علی اسفندیاری
  • خدایا هیچ گاه نگذار کسی اشک های یک مرد را ببیند 
    من یه پسرم نه مرد شدم و نه میتونم ادعای مردانگی کنم ولی میدونم غرور یه مرد چقدر برای اون مهمه 
    مهم نیست چه اتفاقی بیفته  نمیذاره کسی فکر کنه کم آورده مخصوصا اگه زنو بچه داشته باشه که هر بلایی سرش بیاد خم به ابرو نمیاره چون میدونه اون باید تکیه گاه باشه اون حق نداره بلرزه حق نداره کم بیاره مهم نیست چی بشه اون باید محکم باشه 
    وقتی دیدین مردی تو جمع گریه کرد یعنی اون مرد تمام شد 
    انشالله هیچ وقت چنین چیزی نبینیم 
    من گریه های یک مرد را دیدم ..گریه برای سالهای گذشته 
    اما زندگی حالش  را از دست داد و عین خیالش نبود ..اصلا انگار بعضی ها پارادوکس اند ...
  • احساس دریایی
  • !!!!
    من یه بار بابام تو روضه گریه میکرد... اینقد تعجب کردم... خیلی حالم گرفته شد:|||
    مردها وقتی گریه میکنن که خیلی دیره
  • پرتقالِ دیوانه
  • از همه بدتر
    دیدن اشک پدر و برادرته
    فکر کنم دیدن اشک پسر و شوهر آدمم خیلی بد باشه
    امیدوارم نبینم اشکاشونو هیچ وقت
    وقتی اومدن البته :دی
    امان از دنیا که چه چیزهایی رو نشون ادم نمیده....
    یاعلی
  • هانیه شالباف
  • دنیا خیلی بی‌رحمه...
    ‌؛(
    هیج وقت نباید بذاری گریتو ببینن ....
    ربطی به مرد و زن بودن هم نداره
     مگه زن غرور نداره؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">