ویار تکلم

کانال وب‌بلاگ در تلگرام:
https://t.me/zaerezari

آخرین مطالب

ناکام

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ب.ظ

هیچ‌کس به اندازه یک دختر بدقیافه بر این عقیده راسخ نیست که هر دختری زیبایی خاص خودش را دارد. استیو تولتز در ریگ روان از قول مورل می‌گوید: "نظریه‌های یک هنرمند در باب هنر همیشه در ناکامی‌های هنری‌اش ریشه دارند!"

نظرات (۵)

استغفرالله😑😑😑😑😑
با این وجود یعنی من خیلی بدشکلم:/
ولی من جدا به همه نگاه می‌کنم و زیبایی خاص و منحصر به‌فردشون رو می‌بینم و بعدش تاکید می‌کنم که هر کسی زیبایی خودشو داره. حالا شایدم بدشکلم نمی‌دونم!
قبل از نمایشگاه کتاب چن تا کتاب معرفی کن  ویار جون بجای این چرندیات :)
  • نیوشا یعقوبی
  • ای بابا گیر دادین به زن ها و دخترها چرا؟ :/
    دختر بدقیافه؟ این دیگه چه حرفیه؟ مگه زیبایی چه اندازه از شخصیت یک نفر رو تشکیل میده که این‌قدر در مورد دخترا بزرگ و مهم شده توی این کشور؟ اصلا چرا باید اینقدر روی قشنگی یه دختر(اونم با معیارهای نسبی که شاید توی یه نقطه دیگه از کره‌ی زمین کاملا غیرقابل‌قبول باشه) مانور داده بشه که یه دختری که زیبا نیست مدام خودش رو اذیت کنه و به جای اینکه به ویژگی‌های خوب دیگه‌اش نگاه کنه مدام خودش رو توی ظاهرش خلاصه کنه؟
    شما هم اینجا مینویسید و جلوتونو نمیشه گرفت. اما من به عنوان یه دختر که خودکم‌بینی هم‌جنس‌هامو می‌بینم حتی شوخی درباره‌ی این‌طور چیزا هم حالمو بد می‌کنه.. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">