ویار تکلم

آخرین مطالب

نگاهی به نظریه جدید دکتر زهرا رهنورد

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

خانم زهرا رهنورد، تئوریسین اصلاحات و بانوی متفکر، طی بیانیه‌ای نسبت به انتخابات آمریکا تشکیک کرد. این روشن‌فکر اصلاح‌طلب با ذکر دلایلی متقن و با بیان پرسش‌هایی کوبنده و با ذکر شباهت‌های میان انتخابات ۸۸ ایران و انتخابات امریکا پرده از اسرار مهمی برداشت که عدم پاسخ به آن‌ها از سوی دولتِ ایالاتِ متحده خدشه‌ی جبران‌ناپذیری به حیثیت کاخ سفید خواهد‌زد. به طوری که به نظر قاطبه‌ی صاحب‌نظران، این بیانیه، حکومت ایالت متحده را در ورطه‌ی سرنگونی خواهد‌انداخت. اهم تشکیکاتی که خانم ره‌نورد به انتخابات آمریکا وارد ساخته حول دو محور مهم می‌گردد. دکتر ره‌نورد اظهار داشته: با توجه به این‌که خانم هیلاری کلینتون اهل ایالت ایلینوی است، مردم ایلینوی که دختر خودشان را ول نمی‌کنند بروند به ترامپ مفنگی رای بدهند. تازه! شوهر هیلاری اهل آرکانزاس است. خب طبیعی است که آنها هم عروس خودشان را  ول نمی‌کنند که به مردک یک‌لاقبای نیویورکی رای بدهند! خانم ره‌نورد با ارائه تئوری سترگ و خدشه‌ناپذیر فرزند ایلینوی، عروس آرکانزاس، آب بر لانه جمهوری‌خواهان متقلب ریخت و انتخاب ترامپ را با دلایلی کاملا متقن مردود دانست. وی در ادامه با آوردن دلیلِ محکمِ دیگر، ضربه نهایی را بر پیکره متقلبان زد و افزود: در ایالت‌ها و هم‌چنین در پای‌تخت هر وقت طرف‌داران دو طرف حاضر می‌شدند، طرف‌داران ترامپ در برابر کلینتون در حد یک صدم بودند! وی در نهایت به مردم آمریکا پیش‌نهاد کرد که برای احقاقِ حقوقِ خود مبنی بر ابطال انتخابات به خیابان‌ها ریخته و با لخت‌کردن مزدوران رژیم و آتش‌زدن کلیساها حق خود را از متقلبان بستانند!

نظرات (۲۵)

عالی بود :))) 
واقعا همچین چیزی گفته؟!!!!! :))))))))
  • پاییزِ سالِ بعد
  • از سیاست متنفرم.
  • روشــنا ...
  • :))))
    رهنوردِ دلسوزِ مردمِ آمریکا:دی
    میگن دختر هیلاری رو هم تو خیابونای نیویورک وقتی داشته ساندویچ میخورده و اسلحه پخش میکرده گرفتن :دی

    عالی بود. عالی..
    واقعا الان اگر بنشینند و حرفهای اون سالها و کارهاشون رو بشنوند شرم نمیکنند؟!! من از این آدمهای راس هرمشون انتظار نداشتم اونایی که به قول عفت خانوم میریختن تو خیابونا یه ذره فکر نمیکردند اینا چقدر احمقانه حرف میزنن و اصلا نمیشه اختلاف بین 24 و 13 رو با هیچ تقلبی پر کرد!!
    پنداشت ستمگر که ستم بر ما کرد/ بر گردن او بماند و بر ما بگذشت..
  • هانیه شالباف
  • الهی :))
    درود به شرفت (((:
    و شعارِ
    Where is my vote سر دهند :-))
    عجب:دی
    خیلی منو یاد یک بلاگری میندازید ، البته کم کم دارم شک میکنم همون باشید:دی
  • کمی خلوت گزیده!
  • :))))
    عاااالییییی...
    احسنت و تکبیر:)))
    تکبیییییییر :-) 
    کسی با شات گان وایساده بالای سرت پست بذاری که هرچی به دهنت میادو بلغور میکنی؟ یا از جیک جیک کردن خاله زنکا پای پستت لذت میبری؟ هرچی هست، کاش گاهی یه نیمچه حرمتی برای قلمت قائل میشدی.
    این پست اصلا قابل قبول نبود.  :)
    اما چون آزادی اندیشه داریم و وبلاگ یک محیط شخصیه و خوندنش توسط ما اختیاری اشکالی نداره. 
    تو برو درباره ی نظریات درخشان تجاوز و خودارضایی و فیلم های پورنت پست بنویس. آخه یول علی خان! شاسکول مفنگی، فکر میکنی پروندن چند تا تیکه ی خنک و کرسی شر وار به کسانی که ماه هاست از حداقل حقوق انسانی بدون هیچ دلیلی منع شدن، خیلی با نمک و جذاب و نافذه؟! د آخه کپل پلشت! سوژه کردن رهنورد اینقدر برات جذابه که بخوای از ترامپ به طور غیرمستقیم حمایت کنی؟! البته چیز بعیدی هم نیست، توی حیف نون گل باقالی، در نظریات مربوط به زنان و امور جنسی، توافق غریبی با رئیس جمهور فاکر من آمریکا داری!
    و از همه جذاب تر، اذعان قلم نئاندرتال و دریده ی حضرت تان هست به شباهت وضعیت ایران و آمریکا و شکاف اساسی که در هر دو مرز بی گهر درجریانه. کاش بقیه «مقداد»خان ها هم به این درجه از خودآگاهی که حضرت مستمنی نویسنده ی این بلاگ رسیدند، به زودی برسند.
    کاش اگه حق رو میشناسی یا دوست داری بشناسی، سر شوخی رو با اونهای دیگه م باز میکردی. بزرگان زر و زور. اونهایی که نقاب به چهره زدن و پشت قیافه متین و موجه و عادل قایم شدن. کاش سر شوخی رو باز میکردی اگه حقیقت رو میشناسی و البته اگه خودت جزءشون نیستی...
    با این پست سیاست خودمان را به طنز!!!!!! کشیده ای یا سیاست آنها را؟ 
    نمی شود با بعضی چیزها شوخی کرد، می دانی چرا؟ چون زخم های دلمه بسته را باز می کند. 
    تاریخ درباره برخی موضوعات قضاوت خواهد کرد.
    پست خوبی بود
    از آن جهت که فهمیدیم این وبلاگ هم با انبوهی از کامنت های تایید شناسنامه دار یک وبلاگ دستوری و تبلیغاتی است
    تقریبا هیچی نفهمیدم از پست؛)
  • سیده فاطمه موسوی
  • :)))))


    اجازه استفاده میدید؟!
    پاسخ:
    بله، مانعی ندارد.
  • آقای خوش فکر
  • پروفسور ... !
    یعنی تو سال 95 هنوز هستند کسانیکه نفهمیدند سال 88چی شده؟؟؟؟!! مگه داریم مگه میشه؟ خود بادمجان دور قاب چینهای سران فتنه گفتند میدونستیم تقلب نشده ولی نمیتونستیم برگردیم از حرفمون چون نمیتونستیم نتیجه رو بپذیریم و احمدی نژاد رو هم قبول نداشتیم میخواستیم رهبر و کشور رو بگذاریم تو فشار تا انتخابات رو دوباره برگزار کنن تا یه گل دیگه سر بگیریم!! که رهبر قبول نکرد و گفت بدعت میشه. قانون قانونه حتی اگه من و تو با نتیجه اش مشکل داشته باشیم . اگه بنا به تقلبه به نظر من تو همین انتخابات اخیر که روحانی با 49.7 درصد رای آورد احتمال تقلب بیشتر بود. منم ایشون رو به عنوان منتخب ملت قبول ندارم. بریزم تو خیابون؟ خونه و مسجد و آدم آتیش یزنم؟ نه ما نشستیم تو خونه. شمام اساسی شادی کردین. بد شد؟این چه تفرعن و خودخواهیه که بعضیا دارن؟ اگه رئیس جمهور رو بپسندن، انتخابات آزاد و قانونی و اکی بوده! اما اگه نپسندن، حتما تقلب شده!
    به قول شهاب: رای شما رایه، رای ما توله ی سگ؟ خب یه کم فکر کنید بابا.. نتیجه و میزان رای مردمه. نه فقط شما. لازم هم نیست برا مردم شما تصمیم بگیرید، خدا رو شکر آزادیم که هر نفر یه برگه رای داشته باشه.. چقدر بعضیا دیکتاتور و خودخواه هستند. رای نیاوردن این شد، رای میاورن قرار بود چه شری دامن ملت رو بگیره.. به نظرم اگر کسی اینقدر آفه که بعد 7 سال هنوز نفهمیده اصل و اساس فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 چی بوده و اینا عروسک خیمه شب بازی یه عده وطن فروش بودن واقعا باید به خاطر خودش بره دکتر روانپزشک. چون کسی که مساله به این سادگی رو نمیفهمه، تو تحلیل بدهیات مشکل داره و قطعا تو بقیه چیزای زندگی هم میتونه با تحلیل اشتباه ،نتیجه غلط بگیره و به خودش و بقیه آسیب بزنه. دیدم که میگم.. 
    جالب است که هرچه مهندس موسوی بیمش را داد محقق شد
    جالب است که از بلندگوی رسمی آنکه تا چند صباح قبل مردمی‌ترین و محبوبترین بود منع شد از حق قانونی ثبت نام در انتخابات
    آن وقت باز هم مهندس موسوی باید توبه کند و خانم رهنورد مورد تمسخر
    ظلم پابرجا نمی‌ماند، هیچ کجای عالم
    سنت الهی اینست
    پرستو خانوم،تاریخ ثابت کرد فتنه 88 زیر سر کی ها بود و کی ها این نظام را به خطر انداختند.و ضمنا تاریخ یک چیز دیگر را هم اثبات کرد:کارآمدی عجیب دولت اصلاحات!!!!که تنها دستاوردش برجامی بود که با آمدن ترامپ آن هم از بین رفت.
    اولا ازت متنفرم
    دوما
    خووووووووب چشاتونو بستید رو اختلاس ها و تورم 300 درصدی دوران ا.ن
    یه جوری بستید انگار کور مادرزادید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">