ویار تکلم

آخرین مطالب

پس کی میرسیم؟

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

رفته بودم به استقبال‌ش، ترمینال. گفتم: هوس پیاده‌روی کرده‌ام. موافق‌ی؟ دست‌هاش را لایک‌طور بالا آورد که یعنی موافق‌م. ده دقیقه‌ی اول را می‌خندیدیم و راه می‌رفتیم. ده دقیقه‌ی بعد را حرف می‌زدیم و راه می‌رفتیم. ده دقیقه‌ی بعدترش را بیش‌تر فقط راه می‌رفتیم. ده دقیقه‌های بعد... تا این که پشتِ چراغ‌قرمزی که ایستاده‌بودیم، من را کشید کنار. صدهزار تومان گذاشت کف دست‌م و گفت: قرض! بعدش دست‌ش را برای اولین تاکسیِ عبوری بلند‌کرد.

  • ویار تکلم

رفاقت

نظرات (۲۸)

یعنی پیاده روی بهانه بودو پول نداشتین؟
من چه الکی سوال میپرسم اینجا کسی جواب نمیده که:))
پاسخ:
بله همین طور بود :)
با اینکه خیلی از مضمونش چیزی نفهمیدم ولی فضاسازیش خیلی خوب بود؛)
آب نطلبیده مراده ! 

حالا هزار تومن یا تک تومن ؟!
با اینکه خیلی از مضمونش چیزی نفهمیدم ولی فضاسازیش خیلی خوب بود؛)
با اینکه خیلی از مضمونش چیزی نفهمیدم ولی فضاسازیش خیلی خوب بود؛)
با اینکه خیلی از مضمونش چیزی نفهمیدم ولی فضاسازیش خیلی خوب بود؛)
عالی..
نگاهتون درعین حال گستاخی گه گاهش خیلی لطیف ودلنشینه..
:)
  • فرید صیدانلو
  • دویار جدا نشدنی
    فقر و عشق
    حالا معشوق درک کند یا نه خودش عالمی دارد
    اوووه چهار بار اومد!!
  • پرتقالِ دیوانه
  • خیلی خوب بود:)
  • فرید صیدانلو
  • بیخودی مسعله رو عشقی کردم فکر کنم!
     تقریبا فکر کنم این اولین باره فرد بی پول تو نوشته هاتون اول شخص مفرد...همیشه اول شخصه نقشه زورو بود؛)
    ملت چه ترفندهایی بلدن!
    :)
    سلام 

    خیلی عالیه بخدا 

    میمردی بگی پول ندارم! شپش تو جیبام مللق میزنه؟!!
    همیشه صداقت جواب میده..
    من همیشه پایه ی پیاده روی هستم.
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • منم یه بار همچین کاری کردم. منتهی مخاطبم نفهمید بی پولم:-D شب هم پاهاش تاول زد :-D
    نوشته هاتون جالبن حرفی برای گفتن دارید همیشه و این قابل تحسینه پیروز باشید
    آخی....
    قشنگ بود
    آخی :))
    صد تومن؟!...نمیداد سنگین تر میبود:))
  • هانیه شالباف
  • روش خوبیه :))
  • ر. کازیمودو
  • از صد تومنی که داده معلومه چند قدم تا مقصد فاصله داشتید!
  • خانومِ حدیث ^_^
  •   :))
    :))
    اقا به یه بهونه ای نمیرفتی بهتر نبود؟!
  • مجتبی مطوری
  • 😃😃
    فوق العاده بود

    متناتون خیـــــــــــلی دوپهلوعه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">