ویار تکلم

آخرین مطالب

سرکه بخور!

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ب.ظ

دوستی می‌گفت پدرم پای‌ش را کرده‌بود توی یک کفش که زن بگیر. روزی نبود که دختری را پیش‌نهاد نکند. بهش گفتم پدرجان فعلا زود است برای زن گرفتن. گفت پس کی؟! گفتم مثلا بیست و هفت هشت سالگی! نگاه عاقل اندر سفیهی بهم انداخت و گفت کسی که بتواند تا بیست و هفت هشت سالگی تنبان‌ش را نگه‌دارد، دیگر مرض دارد که زن بگیرد؟! همان خاکی را که توی آن همه سال سر گرفته از این به بعد هم سر می‌گیرد. دیگر دردسر برای چه؟!

* همین امروز که "شیطان" تولستوی را تمام کردم این خاطره یادم آمد. مثل باقی آثار تولستوی محشر!

  • ویار تکلم

ازدواج

صیغه

نظرات (۸)

زن نمیگیرن که براشون تنبان نگه دارد که!
  • دلارام 🌻
  • میشه پیشنهاد آثار و بذارید برا وقتیکه من تهرانم و تا میام خونه کتاب پیشنهاد میدید😏
    مشکل اینه که عده‌‌ی کثیری زن رو فقط واسه تنبان نگه داشتن میخوان که اگه اونو بتونن خودشون نگه دارن دیگه زن نمیگیرن. اینا همون بهتر که همون خاک رو به سرشون بگیرن.
  • امید شمس آذر
  • "روزه بگیر. روزی هم صد مرتبه صلوات بفرست تا این فکر [احتمالاً شیطانی] از سرت بپره".
    *از توصیۀ یک بنده خدای متشخّص که نخواستمن نامش فاش شود، به جوان بیست و هفت هشت ساله ای که گفته بود میخوام ازدواج کنم.
    کاش اون پست «مریم میرزا قاسمی» رو حذف نمی‌کردید تا همه می‌فهمیدن نگاهتون به زن دقیقا چه‌جوریه و انقدر وقتشونو برای نظر گذاشتن پای این خزعبلات تلف نمی‌کردن.
    نگاه نویسنده به زن ها به شدت تاسف باره.
    ظاهرا نویسنده نمیدونه پست های حذف شده از فیدخوان ها حذف نمیشن!!
    بخشی از مست حذف شده ای که خانوم مهتاب گفتن..
    دختر اگر خوش گل نباشد و آشپزیش خوب نباشد، کره ی ماه را هم که بگیرد و هزار تا فیلدز و نوبل ....
    خدا عاقبت همسر شما رو بخیر کنه. البته امیدوارم هیچ‌وقت نتونین ازدواج کنین یعنی هیچ دختری نباشه که نگاه شما رو به زن بدونه و این قدر خودشو کم و حقیر بدونه که تن بده به ازدواج با همچین کسی بده، با کسی که زنا رو کلا شهروند درجه دوی دنیا میدونه!
    این پست هم به نظر میاد بیشتر نظر خودتون باشه که نوشتینش. امیدوارم بتونین تنبونتونو بالا بکشین و هیچ وقت نیازی به زن پیدا نکنین!
    با این نوشته نشون دادین که مادر شما یه زنه تحقیر شدست که پدرتون فرت فرت بهش توهین میکنه وجیکش در نمیاد, شما خواهان همسری خوشگل و عشوه گر و حیله باز هستین که با حیله های زنانه کرشمه بیاد و مستت کنه و هی اگه یه وقت در گذشته دستمالی هم شده بود چه باک الان مال شما شده چه اشکال داره یه ماچ و بوسه ای یا یه بغل ناقابلی به دوست پسر قبلیش داده باشه مهم اینه که الان در کنار شماست و سهم شما شده, شما پسر مذهبی های بظاهر فاحشه رو ترجیح میدین چرا ؟ چون از ذهن بدبختتون اینجور تصور کردین که کسی که چند آغوش رو تجربه کرده بیشتر حال میده 
  • آشنای بی نشان
  • جدا چرا انقدر با زن ها مشکل داری؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">