ویار تکلم

آخرین مطالب

لندهور!

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ

من معتقدم که انسان هیچ‌گاه به عشق‌ش نمی‌رسد و در واقع عشقی که به وصال ختم شود دیگر عشق نیست! بعضی دوستان فکر می‌کنند من دیوانه هستم و بعضی‌ها هم می‌خواهند با دلیل و برهان نظرم را عوض کنند اما تا به حال موفق نشده‌اند. سر همین عقیده هم بسیار کشیده‌ام! مثلا باید الآن این انگشت‌های نازک من می‌بود که بین موهای خرمایی رنگی که تا گودی کمر درازای‌ش است به رقص در می‌آمد و دل‌بری می‌کرد نه انگشت‌های چاق و گوشتی آن لندهور!

  • ویار تکلم

عشق

نظرات (۱۳)

دقیقا نظریه ی منه

یاد این دو بیت از یکی از شعرای فاضل نظری افتادم :
.

باشد ای عقل معاش اندیش، با معنای عشق - 
آشنایم کن ولی نا آشنایی بهتر است


کاش دست دوستی هرگز نمی دادی به من
 « آرزوی وصل » از « بیم جدایی » بهتر است
  • دیو مهربون
  • وای من اینو خیلی دوست داشت...آدم خیلی دلش،یجور بدی میسوخت؛)
    متشکرم خبر دادی
  • نسل چهارمی
  • عشق به وصال ختم می شود؛
     زیرا رابطه های خداوند بدون اساس بنا نمی شوند. به شرط آنکه ما حواسمان باشد.
    وادی حساب را نمی بریم تا در کوره ی احساس گرما ببیند و پخته شوند، بلکه همواره احساست را دست و پا بسته به میعادگاه عقل می فرستیم تا جواب + بشنویم!
    لندهور در تاریخ به تعبیر پسر آفتاب است و شاید نژاده و اصیل نباشد، اما می تواند خود برخیزد با انگشتان توامندش زندگانی بسازد که همگان حیرت زده بمانند...


  • بانو ف تک نقطه
  • آخی چقد تلخ بود تهش ... :(
    شما مطمئنید عشقِ آن لندهور! به آن دختر بیشتر از عشقِ شما نبوده است؟
    ولی من فکر کرده بودم عشق وصال است ارامش است اما حالا ..

  • هانیه شالباف
  • اوهوم ...
  • دانشجو ،،،
  • عییییییییی
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • باهاتون موافقم... عشقی که به وصال برسه عشق نیست مگر اینکه بعد از سختی های بسیار...
  • فیــــروزه بانــــو
  • طبق عقیده خودتون
    نباید از این موضوعی چندان گله ای داشته باشید
    اگر میخواید ک عاشق بمونید...:)
  • مهرداد طارقلی
  • چی بگم...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">