ویار تکلم

کانال وب‌بلاگ در تلگرام:
https://t.me/zaerezari

آخرین مطالب

بلوغ غیرمجاز

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

هم‌بازی بودیم. هم‌بازی کودکی‌ها. از دکتر و بیماربازی گرفته تا زن و شوهربازی. دکتر و بیماربازی را من از دکتر محله‌مان یاد گرفته‌بودم که صدای خنده‌اش با بیمار، فضای اتاق عایق‌ش را پُر کرده بود و اعتقاد داشت، بودن من آن‌جا مهم نیست. چون چیزی نمی‌فهمم و زن و شوهربازی را هم او یاد گرفته‌بود. وقتی که نصفِ شبی، گوش‌هاش را به در اتاقِ خواب چسبانده‌بود. بازی‌های ما ادامه داشت تا آخرین سکانس‌ش. جایی که نه من با دیدن‌ش دیگر می‌خندیدم و نه او با دیدن‌م. هر دو سرخ می‌شدیم. هردو بزرگ شده‌بودیم.

  • ویار تکلم

کودکانه

نظرات (۲۲)

  • بهار خادمی
  • عجب!!
  • کافه نشین
  • کامنت گذاشتن بر روی این پست ها، خودش کلی فکر می خواد.
    خوب بود :-)
  • پاییزِ سالِ بعد
  • جالب انگیزناک بود.
  • فرید صیدانلو
  • چقدر درد کشیدم با خوندن این
  • خانوم لبخند :)
  • یکم تو انتخاب موضوع پست دقت کنید! 
    تقریبا همه ی وبتون شده همین موضوعات.. 
  • دلارام 🌻
  • چه بد...
    کمی فهمش برام سخته :-|
    فکر کنم شما از پرداختن به اینجور موضوعات لذت می برید.
    موضوع و مطلب هر دو مبتذل و کثیف.


    @خانوم لبخند @استلا**
    چون همه ی جامعه ایران شده همین موضوع!
  • شکلات تلخ
  • چه نسلی بودیم واقعا،چه کارهایی که از چه کسایی ندیدیم.بازیهامون هنوز ادامه داره گاهی...
    گاهی پیش خودم فکر میکنم اشتباهی که نسل قبل در تربیت ما داشتن کاش برای نسل بعد خودمون تکرار نکنیم.
    هنوز هم می بینیش؟
  • خانوم لبخند :)
  • @زینب
    این نگاه شماست. و چه نگاه تاسف باری..
    یعنی ما هیچ دغدغه ی دیگه ای جز این نداریم الان؟
    @خانوم لبخند:)
    نگفتم این نگاه منه، گفتم جامعه ی ایران شده این موضوع نه وب ویار تکلم!
    مثلا الان من نگاهمو اونجور که شما میگی بکنم و با این طرز تفکر، یه دفع یه پسر 12 ساله می بینم که توی گوشیش کانالایی هست که نباید باشه!وقتی میام وبهایی رو میخونم که داره در مورد غریزه ی جنسیش حرف میزنه که قبل از بلوغ بیدار شده!(چند سال پیش خوندم و اگه اسمشو بگم شاید خیلیا بشناسنش)

    نه دغدغه ی دیگه ای نداریم وقتی که این دغدغه حل نشه، چون بقیه ی دغدغه هارو تحت الشعاع قرار میده
    این نظر منه...

    +شاید باید میگفتم بیشتر جامعه ایران،نه همش!
    +به نگاه من تاسف نخورین،من این نگاهو مادرزادی نیوردم جامعه باعث شده و این جامعه ست که تاسف باره :)

    هشتاد درصد بخاطر نظرات میام به وبلاگ :)
    من خودمم از این که اینجوریه ناراحتم @خانوم لبخند :)
  • خانوم لبخند :)
  • @زینب
    اتفاقا همین یعنی هنوز خیلی چیزا واسمون مهمه. همینکه هنوز این مسائل تو کشورمون بولد میشه و زود به چشم میاد یعنی مثل جاهای دیگه عادی نشده و پس خدا رو شکر. علت نگاه مثبت خیلی ها به جوامع دیگه که به مراتب در این زمینه فاجعه بار تر هستند همینه که اونجا عادیه و کسی اعتراضی نمیکنه که بقیه فکر کنن وضع خرابه.
    اما اینجا قطعا این تنها دغدغه نیست.
    اصلا پست هاتون یک حالت خاصی دارن 
    چقدر وبلاگتون دوست نداشتنی شده تازگیا!!!
  • علی اسفندیاری
  • بازم ازین حرفا خسته نشدی؟ 
    یه بار دوتا جوک بزار ملتو بخندون ما خودمون تو دنیای واقعی کلی مشکل داریم اینجا میآیم که مشکلاتو فراموش کنیم نه اینکه به مشکلات دیگه ای هم فکر کنیم 
    تو چرا نظراتت خصوصیه اف بی ای دنبالته یا فدرال؟؟ 
    ............
    کسی قصه و.داستان دوست نداره؟؟ 
  • شکلات تلخ
  • زندگی تکرار بازی های ما در کودکی ست

    یک نفر مادر یکی هم باز بابا می شود

  • ɐɹɐɓol •_•
  • |:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">