ویار تکلم

آخرین مطالب

زنان مریخی، مردان ونوسی!

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

دست کردم توی کیفِ پول‌م و تنها پول موجود در آن که یک سکه‌ی بیست‌وپنج تومانی بود را درآوردم و انداختم توی صندوق صدقات و دست‌م را برای اولین تاکسی عبوری بلند کردم که دربست! به این ترفند که دمِ درِ خواب‌گاه زنگ بزنم و رضا بیاید برای نجات‌م از دست کرایه! راننده پسر جوانی بود. گفت: «نام‌زدم می‌دونست که من فقط روی دو کارش حساس‌م. هروقت که باهم دعوا می‌کردیم اون برای این‌که لج‌م رو در بیاره فوری اون دوکار رو انجام می‌داد. من همه‌ش حرص می‌خوردم و می‌رفتم معذرت‌خواهی و منت‌کشی» گفت: «یه روز به خودم اومدم و دیدم که دیگه از این کاراش حرص نمی‌خورم، دیدم که دیگه کاراش برام عادی شده، برای همین هم گذاشتم کنار. هم خودشُ، هم خاطرات‌شُ، برای همیشه» گفت: «اشتباهِ دخترا این‌ه که نمی‌دونن کجا باید ناز کنن و کجا نباید! کجاها کم باید ناز کنن کجاها زیاد. و معمولا جای این دوتا رو با هم عوض می‌کنن» گفت: «مردها برای این‌که بتونن با زن‌ها زندگی کنن باید نقش بازی کنن، هرکی بازی‌گر به‌تری باشه زندگی به‌تری داره. روز مرگ زندگی وقتیه که مرد بخواد خودش باشه.» گفت: «من‌م یه روز تصمیم گرفتم که خودم باشم.». گفت: «اینُ که می‌گم آویزه‌ی گوش‌ت کن که...» که تکان شدیدی کلام‌ش را قطع کرد. ماشینِ پشتِ سری، ماشین ما را در آغوش گرفته بود...با بدنی کوفته از ماشین پیاده شدم. در حالی که راننده با دو دست توی سرش می‌زد و به ماشین‌ش نگاه می‌کرد.

  • ویار تکلم

عشق

نظرات (۸)

اوهوم. بزرگترین اشتباه اینه که از حساسیت یک مرد روی موضوعی، برای برانگیخته شدن علاقه ش استفاده کنی.
بله!موفق باشید!!
عجب! فکر کنم زنهای سیاستمدار هم همینجوری فکر میکنن: هر کی بهتر نقش بازی کنه، زندگی بهتری داره.

عین همین موضوع برای زن ها هم برقراره (البته متاسفانه). وای به اون روزی که زنه بخواد خودش باشه و نخواد نقش بازی کنه.
متاسفانه اکثر کتابای روانشناسی مردان و زنان و ال و بل به مردم یاد میدن چطوری نقش بازی کنین تا طرف خوشش بیاد. یاد مردم نمیدن چطوری خودتون باشین.
به نظرم هر مردی با این تفکر، شریک زندگی زنی بشه؛ سرانجامش شکسته...زن و مردی که با همه وجود همدیگر رو دوست داشته باشند، اینطور سطحی به زندگی و عشقشون نگاه نمیکنن!
و زنی که فهمیده باشه  همسرش دوستش داره؛ میدونه کی ناز کنه و کی ملاط نازش رو بیشتر...هرچند زن تا بوده ناز بوده و مرد...حالا این مرد قصه شما گویا اصلا نمیدونه زن چه جور موجودی هست؟!...





















جالیتش اینه که شما همیشه متوجه اشتباه دخترا میشید اما پسرا نه
  • رضا فتوکیان
  • بقیه اش هم میکانیکی میرفتی ازش میپرسیدی دیگه:)
    ربطی به اصل موضوع این پستتون نداره ولی پیشنهاد می کنم پول تو صندوق صدقات نریزید.... حتی برای دفع ۷۰ هزار بلا (یا هرچقدر!)!
    حتی ۲۵ تا تک تومنی... 

    جای خوبی نمیره این پولا... تو جیب کسای دیگه میره... خودتون صرف خیریه کنید...
    دیدم که میگم برادر! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">