ویار تکلم

کانال وب‌بلاگ در تلگرام:
https://t.me/zaerezari

آخرین مطالب

عشق بلاگفایی!

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

از وب‌لاگ و وب‌لاگ‌نویسی گلایه داشت. ‌گفت بازدیدکننده‌اش کم است و کسی قدر نوشته‌های‌ش را نمی‌داند و به خاطر همین هم می‌خواهد وب‌لاگ‌ش را تعطیل کند.  اما بعد از آن دیگر هیچ وقت این حرف‌ش را تکرار نکرد چرا که بازدید و کامنت‌ش چند برابر شده بود. تا پنجاه روز بعد که بی‌خبر وب‌لاگ‌ش را حذف کرد و رفت. رفت و من ماندم و یک سیستم و چند هزار بازدید و چند صد کامنت و تنی خسته!

  • ویار تکلم

بلاگفا

عشق

نظرات (۱۶)

  • زینـب خــآنم
  • زمان بلاگفا خیلی ها یهویی میرفتن
    اینجا فک کنم کمتر پیش میاد
  • محمّدعلی عمرانی
  • این خیلی خوب بود!
  • حسین (حدیث سرو)
  • سلام علیکم والرحمة

    متاسفانه نویسنده های وبلاگ های ارزشی یکی یکی بی خبر و با خبر گذاشتن و رفتن
    شاید یکی از دلایلش هم همین کمبود نظرات! یا بازدید کننده ها باشه

    هرچند بنظر من دلیل اصلیش فضاهای مجازی جدیده
    هم از طرف نویسنده و هم از طرف خواننده

    +بر شما هم مبارک.

    این رای منفی ها رو کی میده؟!
    :)
    دلِ آدم میگیره از یهویی رفتن ها :(
  • ف. ابراهیمی
  • بلاگفا چقدر خوب بود
    مثل خود شما که یهو رفتی هرچی دنبال ادرس گشتم میگفت وجود داره تا اینکه تو کامنتا ی دیگران پیداتون کردم
  • دانشجو ،،،
  • ها؟
    بلاگفا انگار همه باهم رفیق بودن .یه زمانی بود که همه وبلاگ نویس شده بودن. اینجا ادم خیلی تنهاس .بعد همش فک میکنه فقط داره حرفاشو مینویسه و کسی زیاد نمیخونه . بعد نتیجش این میشه که اون پست طولانی رو میزاره :)) واقعا متوجه نشده بودم انقد زیاده وگرنه نصفش میکردم
    +با کسی دشمنی دارین؟این منفیا و دیس لایکا چیه جریانش
    یادش بخیر بلاگفا...
    اولین وب من...
    هنو هس...
    حذفش نکردم...
    دوستانی از طریقش پیدا کردم که هنو باهم رابطه داریم البته از طریق تلگرام...
    اما خب وب نویسی دیگه کم شده دلیلش هم بیشتر اینستاگرام هس...
    بااینکه من اینستا هم دارم بازم در وبم مینویسم چون دوسش دارم...
  • دخترِ انـــــــــــار
  • یه وبلاگ بود 1 سال خاموش خوندمش ؛ بلاگفا رو یادته بازی درآورده بود؟! وقتی درست شد زود رفتم سراغش ، کل وبلاگش پاک شده بود :| تا مدت ها ننوشت .. بعد چند ماه برگشت و باز نوشت ، دیگه براش ایمیل می فرستادم و می فرستاد . چندهفته پیش یهو دیدم دو تا وبلاگش حذف شده و هیچ ایمیلی بهش نمی رسه ..تموم شد به همین سادگی ..
  • فاطمه (خط سوم)
  • امان از این عشقا و امان از این یهویی رفتنا
    سلام با تبادل لینک موافقین؟؟؟؟
    آخ آخ بلاگفا و عشق بلاگفایی!عاشق کسی نشدم ولی وابسته چرا!یه مدت خوب بودیم و بعد اتفاقی افتاد بینمون فاصله افتاد و بعدش من تغییر آدرس دادم و پارسال بعد چند سال که بصورت ناشناس بهش سر میزدم بالاخره هویتم رو براش آشکار کردم!خخخخ
    هنوزم وبلاگ بلاگفاییم هست و کنار این وب اونو هم بروز رسانی می کنم.
    خیلی ها بدون توجه به بعضی مسائل میزارن میرن
    حیفه ادم وبش رو حذف کنه ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">