ویار تکلم

آخرین مطالب

همیشه پای خارج در میان است؟!

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

آقا جان! شما مشکلات صنفی، مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی، مشکل آب آشامیدنی، مشکل گرد و خاک و آلودگی هوا، مشکل شغل و بی‌کاری، فسادها و تبعیض‌ها و رانت‌ها و اختلاس‌ها و... را حل کن، آن‌وقت اگر باز هم اعتراض و آشوب و اغتشاش صورت گرفت بگو توطئه‌های خارجی پشت ماجراست. شمای مسئول آن بالا بی‌خیال نشسته‌ای و تا بی‌چاره‌ای از فشار زندگی دست‌ش را توی دماغ‌ش می‌کند به خارج وصل‌ش می‌کنی! طوری شده ملت برای کوچک‌ترین مطالبه‌ای باید بنر چهارمتری از ره‌بری را جلوی تجمع نصب کند و روی‌ش درشت بنویسد:"جان این تجمع کل‌هم اجمعین فدای ره‌بر" تا انگ مزدور و وابسته به خارج روی‌ش نچسبد!

کوی دانش‌گاه توطئه خارج، هشتادوهشت توطئه خارج، هشتادونه توطئه خارج، نودویک توطئه خارج، نودوسه توطئه خارج، نودوچهار توطئه خارج، دی‌ماه نودوشش توطئه خارج، تیر نودوهفت هم توطئه خارج! وقتی ملت این همه برای توطئه‌های خارجی پای کار است و تا تقی به توقی می‌خورد به اشاره‌ای می‌ریزد داخل خیابان یعنی یک جای کار در داخل می‌لنگد دیگر! چرا خودتان را به خواب زده‌اید؟!

نظرات (۱)

  • آقای مُرَّدَد
  • خُب راست میگی دیگه!!!
    عه!!!
    واقعا اگر خارج نبود، اینها چه خاکی قرار بود به سرِ مردم بریزن؟
    به گمانم اغتشاشات سال 57 و انفجار نور هم زیر سر همین خارجِ خاک‌برسری بوده... چه میدونیم که....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">