ویار تکلم

آخرین مطالب

هیس! دخترها ازدواج نمیکنند!

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ق.ظ

بی‌مقدمه وسط حرف‌های‌مان ازش خواست‌گاری کردم. مثل کسی که منتظر باشد اصلا شوکه نشد. حتی سرخ هم نشد. به چشم‌های‌م زل زد و گفت که اصلا قصد ازدواج ندارد و شرایط‌ش طوری است که نمی‌تواند به ازدواج فکر کند وگرنه چه کسی به‌تر از من. مثل این بود که قبلا عین این جمله را به صدها نفر دیگر گفته‌باشد. برای همین هم زیاد اهمیت ندادم و پی‌گیرش نشدم. فکر کنم فکر کرد ناراحت شدم که پیش‌نهاد سینما را داد. من هم پیش‌نهادِ هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند! را متمم‌ش کردم. وسط فیلم که صحنه تجاوز به کودک را نشان داد، بعض‌ش ترکید. آن هم چه ترکیدنی! مثل این که به خودش تجاوز شده بود! مثل این که به خودش تجاوز شده بود! مثل این که به خودش... اصلا دوست نداشتم دلیل عدم ازدواج‌ش به این ربط داشته‌باشد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">