ویار تکلم

آخرین مطالب

چه بود، چه شد؟!

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

بلاگستان چه بود؟ (کلیک)

بلاگستان چه شد؟ (کلیک)

گاهی اوقات فکر می‌کنم من چقدر احمق‌م که وقتم را در همچین فضای مزخرف و مبتذلی تلف می‌کنم. اگرچه امکان ندارد روزی بیش از یک ربع تا نیم ساعت برای وبلاگ وقت بگذارم، ولی فکر می‌کنم همین وقت کم هم دیگر ارزشش را ندارد. خاصه الان که دیگر آخرین بلاگرهای واقعی هم دارند قلم‌شان را آویزان می‌کنند و مجال را هرچه بیش‌تر برای خاله خان‌باجی‌ها باز می‌کنند.

احساس تنهایی می‌کنم جناب امانی! از همه وقت بیش‌تر. کاش شما یکی لااقل برای دل‌خوشی ما می‌ماندی. کاش...

  • ویار تکلم

وبلاگ نویسی

نظرات (۲۳)

😑-_-
حتی فکر میکنم وبلاگ دومی که لینکش رو گذاشتید هم برای شماست...
ما خیلی خوشحال میشیم شما دیگه وقتتونو تلف نکنین

هرکسی اختیار وب خودشو داره به شما هیچ‌ مربوط نیس کی چی مینویسه
سلیقه‌ها متفاوته. همیشه قرار نیست مطلب مفید و به درد بخور تحویل مخاطب داد و دردی ازش دوا کرد. بعضیا هم هستن که برای دل خودشون می‌نویسن و دور هم با مخطباشون سبزی پاک می‌کنن که درد دل خودشون دوا بشه. میشه نخوندشون، ولی نمیشه بهشون گفت اینجوری ننویسن. درست نیست وبلاگ یه بچه مدرسه‌ای رو که راجع به مشقاش غر می‌زنه مقایسه کرد با وبلاگ یه استادی که درد فرهنگی و اجتماعی داره.
جالب‌تر اینجاست که وقتی ماها کثافتی که تو و امثال تو اینجا راه انداختین وبلاگ رو بوسیدیم و گذاشتیم کنار، تو توی این فضای احمقانه وبلاگ برتر میشی :)))
عجیبه که خودت رو از قماش مزخرف نویس نمی‌دونی. بهرحال امیدوارم از این توهم نجات دادن زندگی بشریت بوسیله‌ی اباطیلت بیرون بیای آقای حسین غلامی.
خیلی زشته که لینک یک وبلاگ گذاشتید...
برای این سطح پایین از شعورتون متاسفم..
مزیت وبلاگ به شبکه های اجتماعی اینه که ارتباطات در وبلاگ عمیقتر از ارتباطات در شبکه های اجتماعیه. حالا اگه ارتباطات برای یک فرد اهمیت چندانی نداره و صرفا اثرگذاری براش مهمه، وقت تلف کردنه که تو بیان باقی بمونه و باید بره تو شبکه های اجتماعی. دوره وبلاگ تمام شده.

به نظرم با توجه به فضای ارتباطاتی که در وبلاگ وجود داره، فیشنگار بهترین نمونه اثرگذاری در فضای وبلاگه، در ثانی خود وبلاگ فیشنگار هم مخاطبهای محدودی داره و مثل طوفانیه که تو یک لیوان حبس شده، و به نظرم تا یک ظرفیتی میتونه کار خودش رو ببره جلو. البته مدیرش رو آدم مدبری میدونم و اینکه دنیای خودش رو در بیان ساخته، کار ارزشمند و فوق العاده ایه.

برترین وبلاگ بیان، بعد از ماه ها فعالیت، تازه 900 تا دنبال کننده داره که اون هم بخش زیادیش میشه گفت الکیه و صرفا طرف میخواسته فالو بک بگیره.

دیگه حالا آدم باید به مسیر خودش نگاه کنه و بر اساس مسیری که داره، جای خودش رو پیدا کنه.

این رو هم اضافه کنم که چون وبلاگ پایداری بالای داره، میشه ازش به عنوان بایگانی یادداشت ها استفاده کرد.
شخصا معتقدم وبلاگ دوم از وبلاگ شما بهتره...
هر دو مدل از اول بوده، و هردو مدل هنوزم پیدا میشه. 
بعضیا برای دیده شدن بلاگر میشن، بعضیا هم به عنوان حیات خلوتشون به وبلاگ نگاه می‌کنن و..... درکل هدف‌ها متفاوته.
(درهرصورت لینک کردنش درست نبود. )
قیاس مناسبی و سخن حقی نبود کاکو:/
قیاس ناجورت منو یاد قیاس ابلیس انداخت: خلقتنی من نار و خلقته من طین.
حالا که در مورد همه کس و همه چیز نظر میدی بذار منم درموردت نظرمو بگم. شما یه مدت باید ننویسی و به خودت و خلق و خوی ناجورت برسی. این خوی درندگی ای که به اسم نقد از خودت نشون میدی خیلی خطرناکه. خدا به تو و به همه ما رحم کنه...
بعضیا هستن جناب ویار واس خودشون مینویسن، به کسی هم نمیگن جون عمه‌ت بیا بخون، از دل خودشون مینویسن، از اطرافشون مینویسن، به اینا میگن روزمره نویسی، عین دفترخاطره، برای ثبت.. نه برای اینکه مثل یه عده عقاید خودشون رو بچپونن تو حلق ملت.
و نظر شخصی خودم اینه که وبلاگ هایی که از روزمره خودشون مینویسن خیلی جذاب تر از اونایی هستن که نکته‌ای نهان شده پستاشون.

به نظرم بهتره به نوشته‌های هر کسی احترام قائل باشیم.
هیچ وقت فکر نمی کردم از پشت بعضی تحلیلای خوب، پست خاله زنکی مث این بذاری.
جداً براتون متأسفم که بدون اینکه طرفتونو بشناسین نقد میکنین به خصوص که حتی از لحن طرفم معلومه که نمیخواد یه چیزایی رو باز کنه.
با یکی از کامنترا کاملاً موافقم که از وقتی بلاگرایی که حقوق و احترام برای خواننده هاشون قائل بودن رفته، خود شاخ پندارایی مث شما زیاد شدن و اجازه هرجور جواب و برخوردی رو به خودشون میدن
شدیداً دلم میخواد نسل همچین تفکری برچیده بشه حالا امیدوارم به خودتون نگیرید و فک نکنید شخص شخیص خودتون رو گفتم.
راستی شما موقع نوشتن این پست سبزی یم پاک میکردین؟
در ظاهر معتقید هر کی سرش تو لاک خودش ولی متاسفانه میبینم به شدت سرک میکشید توی سبزی پاک کردن های دوستان.این که کی سبزی چی میخوره و سبزیاشو با کی پاک میکنه و اصن چرا سبزی پاک میکنه تنها و تنها به خودش مربوطه.واقعا درک نمیکنم این همه اصرارتون که کل عالم رو باخبر کنید بیان فلان شده بهمان شده خاله زنک بازی شده؟فکر نمیکنید همین خود شما هم یجورایی دارید خاله زنک بازی در میارید با این سرک کشیدن هاتون و اصرارتون به قضیه؟

ولی درست میگید
چی بود و چی شد.نداشتیم ازین مدلا که بخوان همه رو مثل هم کنن.همه درد اجتماعی و فرهنگی داشته باشن...
http://harimekhososi.blog.ir/post/برای-ویار-تکلم
این پست میرزا را بخوان و دست از خاله زنک بازی هایت بردار!
عجب بحثی شد. ایرادی نداره. به نطرم یک کم عمیق تر فکر کنید درباره این مسائل
  • یکی از همین حوالی
  • به قول معروف اونکه به ما نریده بود کلاغ کون دریده بود.

    قدیما دوران تحصیلی ابتدایی ام رو می گم! معلم هامون اون عقل و فهمی که باید رو نداشتن! وقتی یه بچه ای درس نمی خوند عوض پیدا کردن علتش، طرف رو می بردن پای تخته و به بقیه بچه ها می گفتن دست بزنید و بگید: «خفت خفت، خواری خواری» 
    حالا این که اون زمان برای یه بچه 7-8 ساله این کلمه خفت و خواری اصلاً مفهومی داشت یا نه بماند. ولی پست شما من رو یاد اون زمان ها و اون معلم ها انداخت! با این تفاوت که دیگه مخاطبتون بچه 7-8 ساله نیست که ذوق کنه و با جدیت دست بزنه و بخونه: خفت خفت خواری خواری!
    خوب شد وب من رمزی هست! وگرنه می شدم سردسته خاله خانباجی نویس ها  :))
    ی چیزی که برام جالبه اینه ک وب دوم تاریخ آخرین بروز رسانیش مال مرداد سال پیشه. میشه بگین چه مشکلی دقیقاً با طرف دارین که این پستو مشکل حال حاضر میدونین؟ نه نمیتونین حداقل بگین فازتون چیه
    آدم خاطرات روزانه بنویسه و اینو تو وبلاگش هم بگه و از اول معلوم باشه خیلی بهتر از اینه که ژست عمیق بودن برداره ولی نصف پستاش درباره ریخت و قیافه و اندام دخترا باشه. 
    دوست عزیز اگه رفتار با رویکردی رو نمی‌پسندید آزادانه از کلیت اون رفتار بنویسید و نقد کنید، اما این نوع دعوت از دیگران برای تخریب افراد حقیقی کار شایسته‌ای نیست. 
    چقدر منطقت به منطق رفاعه شبیه بود !

    تعریف تو از رسانه چیه؟
    به نظرت فورم مهم تره یا محتوا؟
    پاسخ:
    من ربطش رو نفهمیدم. یعنی چی فرم مهم‌تره یا محتوا؟ الان مثلا این وبلاگا محتوا دارن مشکل‌شون نداشتن فرمه؟! فرم و محتوا هر دو مهمه. ولی هر وبلاگی اقلا باید یکی‌شون رو رعایت کنه تا بشه بهش گفت وبلاگ. هرکسی که یه یوزرنیم و پسورد از بیان گرفت که نمی‌شه بلاگر. البته وبلاگ‌هایی که با محتوا می‌نویسن همیشه فرم رو هم رعایت می‌کنن. اکثریت باقی هم نه فرم دارن و نه محتوا. اگه نگم وجودشون برای دنیای وبلاگ‌نویسی مضره، بود و نبودشون علی‌السویه است.
    بنظر فراستی فورم مهم تره

    تو میخای بهترین مطلب رو هم تولید کن
    ولی وقتی رسانه نباشی به چه دردی میخوره مطلبت؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">