ویار تکلم

آخرین مطالب

تحت حمایت من!

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ

یک) آن‌هایی که می‌گویند خودِ فلسطینی‌ها این‌قدر که ما با اسرائیل مشکل داریم، با آن‌ها مشکل ندارند را کاری ندارم. حتی با آن‌هایی که می‌گویند مدافعینِ حرم نه! مدافعین اسد. یا حتی با آن‌هایی که شعار نه غزه، نه لبنان، جان‌م فدای ایران را سر می‌دهند. من عاشقِ آن‌هایی هستم که می‌گویند نباید برای هیچ‌کس آرزوی مرگ کرد و بیاییم به جای مرگ‌گفتن و نفرت‌پراکنی سخن از صلح و درود و سلام بگوییم. کسی با آن‌ها کاری نداشته باشد و از گُل نازک‌تر به‎شان چیزی نگوید که آن‌ها تحتِ حمایتِ من هستند!

دو) عباس‌آباد، خیابانِ پاکستان، نبشِ خیابانِ چهارم. این هم آدرسِ سفارتِ افغانستان. البته بعید می‌دانم به دردِ کسی بخورد، آخر نه توی‌ش فرانسه وجود دارد و نه در خیابانِ نوفل‌لوشاتو قرار دارد! تازه عکس‌های شمعِ روشنِ دمِ در و سلفی با آن‌ها هم لایک و کلاس زیادی ندارد.

سه) داشتم واکنش‌ها را به توییت مهدی طارمی می‌خواندم. دوست‌م گفت: خودِ اسرائیل هم توی خاکِ غصبی خودش این‌قدر وکیل و هوادار ندارد. گفت: بوی سوختگی توی ایران بیش‌تر است.

نظرات (۱۱)

کلا عادت داریم به کارای خودمون کاری نداریم و میریم درباره بقیه نظر میدیم و حرف میزنیم.....
+
برای سوزش تو و همه چماق به دستها: نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران برای همیشه
اون هایی که شعار نه غزه نه لبنان رو میدن و نسبت به جنایات تو باقی کشور ها بی تفاوت ان، روح انسانیت تو وجودشون کشته شده. حالا هر توجیه مسخره ای هم که بیارن باز همینه.
یه جوری دارن تو افغانستان ادم میکشن که که ادم مورچه نمی کشه.. کاش مثلا بلد بودیم نهنگ باشیم که همه باهم خودکشی کنیم یا مثلا کاش بلد بودیم مثل اون داستان واقعی یا خیالی که خانواده ای شیر گاز رو باز کردن و درهاشون رو بستن و مردن بلد بودیم همه با هم بمیریم و تمام بشه این اخبار ناخوشایند..
کاش می شد مرد... 
مثل راه رفتن.. 
خوابیدن.. 
خرید کردن.. 
کاش میشد خواست 
و مرد 



علیرضا روشن
یعنی الان من تحت حمایت توام :))))
  • یه خواننده...
  • همه این شعارها تبلیغاتی است تعداد کودکان سوری که توسط بمب های بشکه ای اسد کشته شده اند از تعداد کودکانی که اسراییل از فلسطینی ها کشته بسیار بیشتر است البته من موافق مخالفان سوری نیستم قطعا بسیاری از آنها مثل داعش جنایتکارند ولی ارتش سوریه بی محابا به غیر نظامیان می تازد در ضمن قطعا اسرائیل جنایتکار است ولی به شما قول می دهم همین فلسطین ها اگر به استقلال برسند مانند بقیه اعراب دشمن ایرانی و شیعه خواهند بود....
    این همه ظلم تو دنیا چیطور جا میشه ..
    خدا چه صبری داره ...وسط این ادم ها 
    نژاد پرستی توشون بیداد میکنه.... 

    ظلم، ظلمه... ایران باشه یا افعانستان... سوریه باشه یا آمریکا... 

    منتها بحث اینجاست که جهان اسلام اهمیتش به لحاظ حفظ دین بالاتره
  • راهی به سوی نور
  • سلام
    وقتی برای انسانیت مرز میذاریم، وقتی تعصب های کورکورانه جلوی حق پذیریمون رو می گیره این اتفاقات و این شعارها دور از ذهن نیست....
    دیروز شبکه افق یه برنامه درباره ی یمن داشت...چقدر فراموشش کردیم...خیلی چیزا داره عادی میشه متاسفانه به خاطر لجبازی
    ارزش ها و انسانیت گم شده اند... شاید هم مرده اند!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">